środa

Uwaga na oszustów

We wrześniu brałam udział w konkursie na FB ogłoszonym przez Pracownię Babcinej Pościeli
Otrzymałam propozycję aby na swoim blogu zamieścić reklamę z odnośnikiem do ich strony  a w zamian dostanę cudowną poszewkę na poduszkę. Oczywiście niczego nie dostałam oprócz  usunięcia moich komentarzy na Fanpagu tej firmy.
Usunięto również informację o konkursie tak jak teraz usuwają informacje o kuponach znizkowych.
Zaniepokojona długo opóźniającą się dostawą zapytałam w mailu o co chodzi na odpowiedź czekałam długo ale  Pani tłumaczyła się nawałem pracy, wyjaśniła ze przesyłka wróciła do niej bo kurier był 3 razy i nikogo nie zastał ( niemożliwe bo adres był podany na firmę). Pani nie podjemuje dyskusji twierdzi ze wyśle zwykłym listem - na co ja sie nie zgadzam bo boje sie ze przesyłka nie dojdzie wcale. Oczywiście nie dochodzi :(
Nie chciałam tego tak zostawiać i zaczęłam szukać w internecie czegoś na temat firmy - okazuje się ze to oszuści i naciągacze. Ja to przynajmniej nie straciłam pieniędzy!
Na swoim FB  napisałam informacje o oszustwach tej firmy może ktoś to udostępni dalej. Firma blokuje na Panpage komentarze a tam ludzie piszą o tym ze nie otrzymują przesyłek. 
Może administracja Fb może coś z nimi zrobić? 
Allegro już ich zablokowało.
Zeby nie być gołosłowną podaje kilka przykładów:
oszukana blogerka  i blogerka
konto allegro
wpisy na FB
uwaga też jest na e-buy 


10 komentarzy:

  1. ehhh ;/ szkoda, że tacy ludzie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaneta teraz czytam, że nie oszukliwali tylko na gratisowych poszewkach...oni wyłudzali pieniądze!!!! masakra

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego w sumie ja to i tak nie narzekam - ostrzec trzeba

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę oszustów, rozumiem, że czasem są przeciwności losu, które utrudnią coś, ale takie wyłudzanie i oszustwo to po prostu wstyd!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka, Tomaszewska, Grudziądz

    Numer sprawy 023022300689 (023022300689)
    Nazwa dłużnika Agnieszka, Tomaszewska

    Należność główna 15 902.40 zł
    Należność odsetkowa 13 808.66 zł
    Wpłaty dłużnika 0.00 zł
    Pozostało do wpłaty
    33 017.21 zł
    Aktualny stan zadłużenia 33 017.21 zł
    Zadłużenie powiększone o koszty procesu
    Koszty sądowe 2 670.00 zł
    Koszty ezgekucyjne 636.15 zł
    Stan sprawy Szczególna procedura windykacyjna

    Osoba fizyczna
    Nazwa AGNIESZKA, TOMASZEWSKA
    Miasto GRUDZIĄDZ
    Kod pocztowy 86-300
    Ulica UL. CHEŁMIŃSKIEGO ..

    jak widać w mięsnym idzie dobrze...szkoda, że ma tyle długu


    Tomaszewska Agnieszka Delikatesy Mięsne
    Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, kod 86-300
    Ulica: Chełmińska 80
    Telefon: 605524361

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie oszukali na tych poszewkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozdrawiam